Puteti achizitiona produse de pe site–ul www.vino–domus.ro fie prin comanda on–line, fie prin apel telefonic. Comenzile telefonice se pot face de luni pana vineri intre orele 10,00 – 18,00 la numerele de telefon:
Vodafone: 0723 539 627
Cosul de cumparaturi
Navigand pe site, puteti selecta produsele pe care doriti sa le achizitionati si le puteti adauga in cosul de cumparaturi, apasand pe butonul Adauga în cos. Butonul respectiv se afla în dreptul fiecarui produs de pe site.
Daca doriti mai multe sticle dintr–un anumit produs, in campul in care este indicata cantitatea, modificati cu numarul de sticle dorite, apoi apasati butonul Actualizeaza Cosul. Pentru a elimina un produs din cosul dumneavoastra de cumparaturi, apasati butonul Sterge din dreptul produsului aflat in cosul de cumparaturi.
Cum plasez o comanda?
1. Pentru a comanda produsele trebuie sa detineti un cont pe www.vino–domus.ro. Daca nu aveti un cont, puteti totusi adauga produse in cosul de cumparaturi, urmand ca in momentul in care doriti sa comandati sa va creati unul, parcurgand cativa pasi simpli. Puteti sa va creati un cont, apasand pe link–ul login.
2. Dupa ce ati selectat produsele pe care doriti sa le cumparati, va rugam sa completati datele de facturare si sa indicati adresa de livrare. Este obligatorie completarea tuturor campurilor marcate cu steluta (*).
3. In cazul in care sunteti persoana juridica, va rugam sa bifati corespunzator si sa specificati toate detaliile de facturare (denumire companie, Reg. Com, CUI, Banca si contul IBAN).
4. In etapa urmatoare va rugam sa selectati una din metodele de plata
– Ramburs – plata se face in numerar reprezentantului societatii de curierat in momentul in care acesta va livreaza comanda. (taxele de transport sunt suportate in totalitate de Vino–Domus)
– Virament bancar, marfa va fi expediata prin curier – in acest caz se achita contravaloarea facturii proforma primite pe mail dupa finalizarea comenzii, prin OP (pentru societati comerciale) sau prin Foaie de varsamant (pentru persoane fizice), marfa urmand sa fie expediata la adresa furnizata de Dvs dupa ce avem certitudinea ca s–a efectuat plata respectiva (banii apar in extrasul nostru de cont sau ne prezentati o copie a Ordinului de Plata sau a Foii de varsamant).
In cazul efectuarii platii prin Ordin de Plata bancar, termenul de livrare se calculeaza din momentul intrarii sumei in contul SC VINITALY Deluxe SRL
– Date firma ( necesare in cazul platii prin OP):
VINITALY DELUXE S.R.L.
C.I.F. : RO 19066812
Nr.R.C. : J40/15535/2006
Cont: RO88 RZBR 0000 0600 0928 9663
Banca : Raiffeisen Bank/ Ag. Decebal
5. Dupa ce ati urmat pasii descrisi mai sus, puteti completa rubrica de Comentarii/Observatii, in cazul in care aveti sau pur si simplu apasati pe butonul Finalizati comanda acum, pentru a finaliza comanda Dvs.
6. Veti primi un e–mail de confirmare in care vi se confirma receptionarea comenzii dumneavoastra si Factura Proforma aferenta acestei comenzi. Va rugam verificati corectitudinea comenzii efectuate, citind cu atentie e–mail–ul respectiv.
In cazul in care exista vreo greseala, puteti anula/modifica comanda din contul dumneavoastra sau printr–un e–mail trimis la adresa vinitalydeluxe@yahoo.com.
Cum puteti modifica sau anula comanda?
Daca va razganditi inainte sa apasati pe butonul de plasare a comenzii ‘Finalizati comanda acum’, puteti elimina din cosul dumneavoastra de cumparaturi (apasand pe butonul ) produsele pe care nu mai doriti sa le cumparati sau puteti modifica amanuntele dorite legate de livrare sau de metoda de plata.
Daca ati plasat deja comanda, puteti efectua eventualele modificari sau anula comanda, numai daca produsele nu au fost deja expediate catre dumneavoastra, scriindu–ne la adresa vinitalydeluxe@yahoo.com.
Pentru orice probleme si sesizari nu ezitati sa ne contactati.